حنا بیوتی

پشتیبانی واتساپ

همه ی مقالات

تفاوت ریمل اسنس مشکی و صورتی چیست و کدام برای شما بهتر است؟
تفاوت ریمل اسنس مشکی و صورتی چیست و کدام برای شما بهتر است؟
نویسنده: حنا بیوتی
تاریخ انتشار 6 دی 1402

معمولاً همه ما از خرید ریمل‌ یک‌سری انتظارهای مشخصی داریم. ریمل‌ها برای این طراحی شده‌اند که مژه‌های‌مان را بلندتر کنند، به آن‌ها حجم بدهند و کاری کنند که زیبا‌تر از حالت معمولی‌شان به نظر بیایند. علاوه بر این موارد، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های ریملی به‌دردبخور و حسابی این است که مژه‌ها را به هم نچسباند و گلوله‌های سیاه و زشت روی مژه‌ها به‌وجود نیاورد. از طرفی این مسئله که با گذشت چند ساعت زیر چشم‌مان سیاه نشود و ریمل‌مان ماندگاری بالایی داشته باشد هم از مشخصاتی است که در ریملی خوب به دنبال آنیم.

ریمل‌ اسنس از آن محصولاتی است  که نمی‌توان به راحتی از کنارش رد شد؛ چرا که کیفیت و قیمت مناسب را یک‌جا دارد. در میان ریمل‌های این برند دو ریمل اسنس مشکی و صورتی بسیار پرطرفدارند. اما ممکن است برای‌تان این سؤال پیش بیاید که کدام یک از آن‌ها بهترند و هرکدام‌شان چه ويژگی‌هایی دارند. برای همین قصد داریم در این مطلب ويژگی‌های این دو ریمل محبوب اسنس را بررسی کنیم و آن‌ها را باهم مقایسه کنیم تا هنگام خرید به مشکل برنخورید و هرکدام که بیشتر به کارتان می‌آید را با خیال راحت انتخاب کنید.

مجموعه آی لاو اکستریم (I Love Extreme) در برند اسنس چند رنگ مختلف، مثل سبز، آبی، صورتی و مشکی دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در میان محصولات این مجموعه ریمل اسنس صورتی و ریمل اسنس مشکی از ریمل‌های حجم‌دهنده‌ای هستند که هرکدام می‌توانند به نوبه خود نیازهای مورد انتظارتان را برآورده کنند و برای داشتن مژه‌های پرپشت‌تر و زیباتر کنارتان باشند. پس در ادامه به مشخصات این دو ریمل نگاه می‌اندازیم.

دیدگاه و نظرات کاربران